2013年11月30日 星期六

假清高


經過今次排隊買車之後
有感而發:清高當飯食 驗貨是常識!

今日係星期日,盡情訓到近中午先起身... 然後幫D 模型作些少執位,以增加泊車數量^^




11月又過左,上班等食lunch、食lunch等放工、放工等搭3AD、返屋企等上網... 甚至乎是星期一等星期五、長週等短週... 這是我的非凡人生嗎?!... 絕對不會是這樣!


本月少入~




尋日一個整整的上午,就獻左俾狗巴80週年第6、7彈兩架模型了... 而家買模型同以前真係相差得遠!逢親有車出,唔洗半日已經傳來售馨的壞消息... 甚至預訂開始唔洗1個鐘就話要截訂。訂唔倒自然要排隊買,11點鐘開售,要早幾個鐘去排隊... 而家炒家當道,唔第一時間仆去買遲左就係買唔倒!上次有車開售已經聽聞有人因為打尖而報警,誇張到呢... 然而本編仍然安守本份,只買1輛俾自己收藏便足夠!(即使明知模型會升值...) 所以就係咁,成個morning 連lunch time 都獻埋俾狗巴!


近年對於巴模的QC,真係唔敢抱有太大期望!係加價的背後,品質監控退步,這是什麼道理?? 就係因為官方車近年QC 參差,所以驗貨係必然的動作,但本編最討厭果D 假清高的人,人地一早去排隊就係為左買倒心水貨品,人地背後付出時間、精神去換番黎,學師兄話齋人地排緊隊果緊你仲訓緊覺炸,我都已經遲,但肯定早過果D 白痴!
有D 人排隊排後面的就用粗言穢語大聲指責前面D人買得慢、更加有人指責店員唔應該俾每位買家有3架車揀的權利... 本編想講我都係睇人地落選果D 車炸,個店員都無開新車俾我睇啦,心諗排你條隊啦嘈乜9呀!坦白講D店員知人多對我地D買家態度已經麻麻,D人就仲係度搞大件事,想上報紙頭條呀??而本編更曾親眼見倒有D排中後位置的人係度扮清高話唔會揀車,叫店員拿拿聲俾架佢,點知店員俾架車佢果陣,佢唔係俾錢而係脫下眼鏡驗貨!結果咪又係話架車唔得要睇第二架... 坦白講,個個都唔想排隊啦,你估排隊食廢氣好受? 唔該佢地用腦諗下造成今時今日排長龍係邊D人,係收藏家還是炒家?? 迫使買家驗貨的係QC下降還是買家時間太多? 好現實講句,有心買的收藏家其實為左要架QC較好的車,連証書編號都已經無去理會!本編在此對於有心搞事的人作出強烈譴責!其實佢地咁唔滿意可以報警的喎,人地先到先得,根本上就連出聲的資格都沒有!模型發行量下降、炒家當道,就算QC 差都有大把人仆去俾錢買,真係唔想見倒第時出模型要買家早十粒八粒鐘排隊先買倒... 這樣只會造成惡性循環,QC 難有改善的一日... 對於成個市場絕唔會係一個好風氣!

312 非官方開龍趕得切係自己生日前推出^^~ 今次QC 幾好,拎上手第一架已經ok!同場還有最後一對98A、680... 真係有衝動入多架改樓下路線,唉不過無咁多錢係身所以都係要一架算數...。









今次出GA6324、FZ6737,98A作為最後熱狗線之一,必入!而680 雖然未搭/影過熱狗,但難得312肯出S廠車又無唔買的理由... 即日忍唔住影番2架車的標準相先~~






















今次個藍天終於有立體感!! 就係貼近水平線位置有深淺藍色之分,正正同現實中因為大氣模糊引致肉眼所見水平線的藍天總不像頭頂的藍天一樣^^"


星期3 晚搭中HA8366-80X!! 認真,搭左咁多年TD豪,肯踩盡油同你玩的司傳只遇過三、四個...

有時真係想去番細個果陣有人疼、有人買野俾自己玩、少少野都感到滿足的時光。本編真係無後悔呢幾年每年都返鄉下見婆婆一面,令我諗起自己有粉的畢業作品:孫婆婆... 今年年中特意請假返去婆婆壽宴,估唔倒咁快就離開... 呢度睇的人少少先講,其實我覺得婆婆都好慘,幾個媳婦都唔孝順佢的,成日係屋企跌親都無人理!成日嫌老人家麻煩呀嘛,而家婆婆離開左果幾個媳婦都唔知係咪蓋住半邊面笑緊啦,正一唔係人黎的,仲仆街過仆街,壽宴俾得果幾十蚊俾左出黎仲家話收番/ 俾多左,心諗屌你班仆街老味我俾一千蚊雖然對我黎講果期係有D吃力,但我都知道乜野係應該俾、乜野係專敬!自己係香港唔係成日見倒,一年番黎一次俾少少錢就當係自己有能力之下的一點孝敬!我娘親行路都唔方便,反而係照顧婆婆最多的,果班仆街咁多人加埋做過D 乜野?飯又唔肯煮,我有時真係連返去見倒佢地都唔想同佢打招乎。難聽D講句,對一個老人家咁差,第時自己老左,後生的又係一樣咁樣對你,到時會唔會後悔一下呀??本編呢段期間又要自己食自己,生命脆弱起上黎可以好脆弱,真係希望大家要好好保重... 

收生日禮物... 對本編來說,一直都係幻想部分... 




為慶祝狗巴80週年及本編生日,Wmb 係廠內舉行左一次Wmb史無前例的巴模大隻會!展出廠內全數非官方雙層巴士!Wmb 亦希望係年底前再舉行一次官方與非官方總動員的巴模大集會!好坦白講,屋企無人先可以咁自由擺晒D車出黎玩... 果晚搞到凌晨3點半先肯收工...





沒有留言:

張貼留言