2018年5月5日 星期六

並不存在宇宙的"Wmb黑暗惑星"Dark Planet (多圖)


Wmb 黑暗惑星旨在表達本人對太空的興趣,與現實任何天文現象無關。

被命名為Wmb 黑暗惑星的黑暗星球是一個存在 / 不存在的意志星體,或者表面冰冷但內裡熾熱, 星球內部的能量強勁, 而星球表面的陰暗程度目測與月球相約!



(上圖)Wmb 黑暗惑星與(下圖)月球比較, Wmb 黑暗惑星表面反射率平均, 沒有類似月球的深淺區域~



1月25日, Wmb航天科技慨念衛星拍攝到Wmb黑暗惑星被恆星照亮時出現的超級新月形態! 但由於光亮的面積小,在黑暗的空間中難以被看見。








如與月球比較, Wmb 黑暗惑星表面是一個異常光滑的類地星球, 性質上與月球、地球一樣存在陸地, 在發現這個特徴時Wmb 探索團隊感到十分好奇! Wmb 惑星探索團隊提出了以下論點:

第一, 星球的岩石陸地沒有像月球、水星及火星一樣被隕石撞擊而留下隕石坑或形成環形山, 正研究惑星表面是否處於未凝固狀態, 當隕石撞擊後產生極高溫度把碎石完全融解於星球表層還是整個隕石會沉降到惑星內部(被吞食), 亦會觀察惑星是否不斷吸食隕石而令體積增加...。
  
第二, 觀察Wmb 黑暗惑星是否存在濃厚大氣層, 能阻擋星球受任何天體撞擊, 甚至比地球的大氣層更能抵擋隕石衝撞。大氣層之下的環境會否像金星一樣與大氣以外所見的截然不同。

第三, 探測Wmb 黑暗惑星的引力強度會否像木星一樣可把隕石的軌道扭曲甚至拋出星系以外, 同時觀察Wmb 黑暗惑星的旋轉情況, 惑星背面會否像月球一樣與正面截然不同, 假設惑星背面可能經已佈滿隕石坑。

第四, 提出Gaia hypothesis 蓋亞假設, 蓋亞是把地球表面所有環境及生物視為一體的講法, 除了未能確定Wmb 黑暗惑星上是否有生物, 地質方面如惑星內部熾熱, 可能會像地球一樣有地殼運動, 惑星表面除了會有Gaia 蓋亞(陸地)及Agul 阿古茹(海洋)之外, 亦會有地殼運動形成的山脈, 不過目前所見的Wmb黑暗惑星表面完全平滑而且呈現完全一致的顔色, 所以蓋亞假設似乎並不成立。

10月4日, 惑星探索團隊透過航天科技慨念衛星發現了另一個體積目測相等的黑暗惑星, 並命名為Wmb 黑暗惑星2.0, 前者為1.0, 並在附近數顆黑炭小行星上觀察到2.0 的形態~




4月初, Wmb航天科技慨念衛星拍到兩個黑暗惑星運行至最接近的一刻, 正研究其軌道會否導致雙方出現"蝕"的現象!


 Wmb 黑暗惑星2.0 的反照率比1.0 高, 在黑夜中清楚可見!



從小行星上拍到Wmb 黑暗惑星2.0 由地面升起一刻




在另一顆小行星上觀察Wmb 黑暗惑星2.0


不論在任何角度看, Wmb 黑暗惑星都像浮在黑暗空間中的"圓美"星球!







從小行星上拍到Wmb 黑暗惑星2.0 在地面落下一刻






話說上次影月球模型有行家稱讚Amazing, 小弟十分高興, 今次決定再拎月球出黎, 自從上次影完月球模型之後就將個月球放左入密實袋, 防塵之餘又可以望倒盧山真面目, 直到近日拎上手發覺有輕微酸臭味! 長時間密封竟然有異味!! 原來月球都需要呼吸的!!! 月球模型的樹脂膠應該無味的, 估計異味係模型表面的顏料做成, 拿出把玩一會異味消散, 有可能係我吸左入體內, 希望唔會中毒吧...

4月29日, Wmb航天科技慨念衛星在一顆小行星(隕石)上拍攝到Wmb 黑暗惑星2.0 略過月球背面的舜間, 並捕捉到惑星影子投射到月球造成月面局部區域黑暗的難得現象!






當時Wmb 慨念衛星與黑暗惑星2.0大約保持距離二萬公里, 而黑暗惑星距離月球只有五千公里, 月球上出現了日蝕的罕見現象!

Wmb 慨念衛星試圖在黑暗惑星2.0靠近月球的時刻在兩者之間穿越, 並分別在月球表面及月球上空拍到黑暗惑星完全阻擋太陽光線的日蝕舜間!


在穿越兩個星體之間前看見的Wmb黑暗惑星2.0 新月形態


太陽的光芒在一億四千九百二十萬公里遠照射過來, 因此在這距離下Wmb黑暗惑星的體積比太陽更大。日蝕開始, Wmb黑暗惑星將完全地遮蓋整個太陽, Wmb 慨念衛星冒險進入黑暗區域引致與地面控制中心短暫失去聯絡!









太陽的光芒即將被黑暗惑星遮蓋, 出現珍貴的C字形鑽石戒指時刻~ 而這個畫面在生光後會再次出現~



這時太陽的光芒完全被黑暗惑星遮蓋, 形成星球邊緣光亮的舜間, 可見Wmb黑暗惑呈現的"圓美"光環! 而黑暗惑星背向太陽的黑暗一面被月球所反射的太陽光微微照亮~



出現生光, 再次出現珍貴的C字形鑽戒時刻







日蝕完畢, 太陽完全移離黑暗惑星本體~




 受到黑暗引力影响, Wmb 黑暗惑星降落在月球背面某處!




月球背面有數百萬個大大小小的隕石坑, 是數十億年來被隕石洗禮的結果, 但Wmb黑暗惑星卻是光潔如新的"圓美"星球!





Wmb 慨念衛星在月球地平線上捕捉到陽光落在Wmb黑暗惑星背後的一刻! 出現了極之罕見的地平線上日蝕現象!!








從另一位置捕捉到太陽在Wmb黑暗惑星背後略過的珍貴過程!

























太陽、地球、月球及Wmb黑暗惑星是我們的寶庫, 收集更多黑暗惑星會是Wmb 惑星探索團隊的必達使命!


月球上的東方海



講起神秘的月球, 又少少題外話, 說遍佈月球表面的隕坑是數十億年來被隕石撞撃的結果? 我會有兩個疑問! 第一, 無論大小隕坑為何不是半圓深度而是淺平? 第二, 為何從來只見隕坑而沒有碎裂隕石留下??

東方海是月球上一個巨型隕石撞擊地貌。在大約38億年前, 一顆直徑接近幾百公里的大隕石撞擊月球西側, 對月球表面產生非常巨大的破壞! 大量熔岩及粉碎的岩石向上反彈到數百公里的高空,如水滴進平靜的水面, 被彈出的熔岩、岩石向外推開並落回月球表面,最後過百公里高的岩石崩塌冷卻後形成環形山!至於撞擊坑底形成平原,只能解釋是因為被月球內部噴出的新熔岩塡滿, 同時相信覆蓋了原本坑底碎裂的隕石! 這次撞擊造成中央平原位置直徑超過320公里,外圍形成三重環形山,最外圍環形山直徑達930公里。不過東方海並不是位於月球正面, 所以從地球是無法看見!


從Wmb航天科技慨念衛星拍到的照片可見Wmb黑暗惑星2.0有較深色的赤道區域, 而相比地球和月球, Wmb黑暗惑星更像一個完美球形, 地球和月球的赤道直徑比兩極直徑長, 代表其圓形是偏向一個扁圓, 而Wmb黑暗惑星屬於赤道直徑和兩極直徑長度相等的完美光滑星球!


1:2896900月球模型(左)與Wmb黑暗惑星模型(右)

Wmb 黑暗惑星, 在Wmb 眼中它是存在的!Wmb 黑暗惑星1.0 / 2.0模型成為本人第二、三顆星球模型, 其實你知它是什麼嗎?? 其實它只是舊式滑鼠底的滾動球^^ 肯定現在已經市面難尋...




所以並不存在的Wmb黑暗惑星其實是存在的!緣份到,自然會看見!Wmb黑暗惑星(Wmb Dark Planet)是以Wmb命名的星球,星球領土全部歸屬Wmb,全宇宙獨一無二! ^^

天大地大,世界無奇不有,但相比宇宙,宇宙之大,人類更加無辦法用言語去形容,或者宇宙的一點真係有Wmb 黑暗惑星的存在,在浩瀚的黑暗空間(宇宙)中擁有一個星球!

話說AstroReality 打算出12cm 地球模型... 用3D print 做模, 又玩人手上色, 外觀似卡通版地球... 你知啦地球太多細節, 人手上色無可能做到details... 但淘寶未有post, 都係睇定d 先...

Wmb黑暗惑星探索完畢~ 全文完~

近期少入~

唔知搞咩呢排突然彈幾架沙田區線巴模, 有兩架仲係廣源線281A, 49X... 作為廣康居民你話邊可能唔買呢?


有1:400 聯合航空United Airlines 747-400 last flight, 唉自從上年3月聯合航空飛香港的747改由777執飛之後, 年底仲將747客機全面退役, 之後達美航空亦將747客機全面退役... 美國本土747客機成為歷史...



有近期推出的Toy1 LM-106、紅尻49X、A41及281A 焦點入手





好難得出2條廣源線... 真係正! 80T 店員話你平時要買多d 先有機會出你樓下線咖嘛, 但根源問題係, 你唔出我沙田區既線, 我又點買呢...



愉翠苑A41... 以前一直想佢出Trident A41, 點知一直唔肯出... 可惜紅尻之後再出既係268X,102... 完全無興趣,如果出87D 既話會考慮...





1:24 とラふ 藤原豆腐店自家用AE86, 少少中伏因為呢個版本原來係無引擎, 聞說在全車機件正常的情況之下, 藤原拓海以超凡技術踩爆左偈, 所以副引擎成為AE86 經典...

窮人無錢買盒... 1:24 蘭博基尼雷文頓係舊有入手, 因為個盒本身爛左無盒用, 而AE86 係自砌版又無display 盒送, 多得師兄梁生贈送了透明盒, 所以唯有兩部車入一個盒... :(



蘭博基尼雷文頓係超級跑車, 而對我黎講雷文頓只會係game 入面玩倒, 現實就算有一千五百萬都未必可以買到手駕駛... 除左雷文頓, 老虎頭係我心目中都係一架跑車...






Toy1 既盒真係垃圾, 又一條裂痕, 仆街價就係咁加, 質量就唔改善... buzes LM 又唔爭氣, 唉全部都垃撚圾!




Toy1 VA。因Wmb 目前盈警, 所以出三部只買兩部... 拒絕盲目科水!

另一焦點當然係312 的多明尼達! 首先, 入齊最近推出的70X, 87, 5D! 然後由李生出馬幫手揾埋2016年個次出既17! Total 5 部...










是次87 有兩個版本, 一個係大角咀, 另一個比較神秘既係Wmb 版瀝源, 70X, 87, 5D 各只有100部, 所以Wmb 版87 應該只有50部! NS 獨家版61X可以唔買但Wmb 版小多又點可以唔買呢! (其實想312出89, 83K, 85K...)


仲有唔少得1:400 ANA 777-300 第四代Pokémon! 呢架機上年年中已經pre order, 今年四月先出, 中間我已經頂唔順入左1:200 版本... 









精美的Pokémon 紙盒圖案~



士必達 1:24 Lamborghini Reventón / Lamborghini Reventón690-4



平入1:24 工程車~

加送一張之前買左既1:400 全日空卡通彩繪機,而家1:400 Pokemon 暫時有3部,遲d 會出多一部747 黃色底色Pokemon,到時再影合照吧!



往年新年過後人人在社交媒體炫富, 我都好唔想見倒呢d post,因為利事錢係長輩對後輩既祝福、心意,絕對唔應該用黎晒命、炫耀,利事少既人見倒會妒忌多利事既人,而利事多既人我又唔見得特別把炮喎,利事多咁又點?地位崇高?人緣較佳?人生較春風得意?好心呢d人就反省下啦,第時乞食、訓街睇你仲可以炫耀d 乜囉,所以話fb 係邪惡網站就係咁解,容易分化社會,貧富懸殊,唔仇富就假囉!



往年無乜利事,今年既利事多左,幾開心既,以往d 利事我都無拎黎用,儲埋好多年既利事,應該都有幾千蚊掛,平時基本上都未需要用到佢地,就算呢排窮到燶都堅持最後一刻先動用~ 

三四月份的瘋狂超工各過百小時,真係感到十分疲倦,平日搭巴士真係訓到差d 唔知落車,lunch 之後眼訓到一個點,近年都未試過咁誇張... 有花紅分係高興既,因為淨係靠底薪真係唔夠用,岩岩三月又加左租正仆街,上個月的收入可以講話係我踏足黑暗社會的七年半以黎最高比2015年做150 project 時多一倍有多(當時朝7晚11都已經做到傻),雖然都只係講緊議員人工的一半都未夠,但悲喜交集,努力總算叫做有回報,當中有多少血汗、辛酸,自己就最能體會!









呢排怨氣怒氣好大, 以下係怨氣發洩環節,任何要鬧既通通盡情鬧!

好多野我都覺得唔正常,搞到我就黎痴線,近來發覺自己對好多野都充滿怨氣、對任何事都好不滿,首先4 月只係加左420 蚊人工,上年都有470,今年仲少左,絕對係需要不滿一餐!原來無良顧主真係通街有,就在左和右!貧富懸殊,唔仇富就假囉!

另外,有個別人士竟然話我人工高,心諗高你老母西咩,高!底薪連2017年女性入息中位數15.5K都未到呀,男性入息中位數已經去到17.5K,咁都話我高,真係唔面斥不雅都已經係用左自己最大容忍力了!做野咁辛苦咁低人工都話我高,呢D 人真係正一仆街,將我既努力用一句就抹殺晒!屌你老尾邊d 叫高邊d 叫低都未撚識分,你話呢個社會有咩理由唔分化先得假,人既素質差,社會好難團結!

281A 有兩個碌燈王又係要屌, 其實一上車已經認得, 但因為281A 脫班嚴重, 班次少, 無可能博下一班會追倒上一班所以迫住要搭佢車, 真係唔撚明係咪綠燈踩油會仆街死? 一個係柯士甸道明明綠燈前面無車但專登收油停車, 兩秒後轉黃燈條仆街拉埋手掣! 稍為有常識的人都知繁時呢個十字路口南行係好仆街, 因為東行方向易塞車, 然後d 私家狗會唔理3721 照停架車係中間, 完全封死彌敦道南行方向, 一個燈又一個燈無間循環引致大塞車! 281A 呢d 司機咁做無非想過鐘私走, 損害乘客利益, 真係好撚仆街!

另一個又係on9, 你話要安全駕駛碌燈都算, 平時唔等人既, d 人追到門口都照開車, 今朝愉翠苑個站前面剛轉綠燈, 隔離線又咁岩無車, 大好機會過綠燈但感覺倒條友唔想開車, 仆街仲拉埋手掣, 嘩無啦啦轉死性開門等人上車... 但前面仲係綠燈, 條仆街就流前碌出去, 應聲轉黃燈, O 停車拉埋手掣! 原來上客係假碌車先係目的, 碌車到咁撚過份真係火滾! 幾乎想行出去打柒佢! 好心呢d 仆街米撚揸車啦, 番屋企冬眠把啦, 無出色!

另外重要屌埋281A 呢條線! 成尻日朝早開撚左7點7 之後就無車, 總站企成十幾分鐘一架281A都無既, 其他e.g. 82X 85A 49X 就如常出入, 你話塞車我就唔那信! 然後三幾分鐘內有2架281A 埋站, 次Q次其中一架上客, 另一架就扮晒野唔開住, 等我嗰架落到駕駛學院, 另一架就會私落第一城, 陰撚濕由銀城街爬我頭飛埋愉田苑, 但呢一刻佢仲未出281A 個number, 係去到臨轉入第一城中心個彎位(88R站前一百米)先show 個281A 牌出黎, 真係屌佢老未我係總站企成十幾分鐘, 第一城班仆街仲可以早過我上後車, 加上而家d 2蚊廢老成日搭281A, 愉翠苑呀第一城呀實有人落車無得飛站, 同埋私落去嗰架好撚醒, 第一城中心停一次, 沙田第一城個站睇住佢飛, 要我嗰架做埋, 之後嗰架281A 就拋離我坐緊嗰架... 自己坐嗰架就站站停, 後面嗰架就載一兩個站走左去, 九巴d 安排真係垃撚圾、九巴站長垃撚圾、281A 垃撚圾!!

屬雞的人今年健康是否多加注意?我老母又係要話既, 咁大個人食野無分數架, 審胡椒粉食到喉痛聲沙發埋燒, 而家咳左成個月, 一味話之前睇嗰個醫生開既藥食到咳, 又唔再睇第二個醫生,唉屌你老未幾十歲人呀,仲難溝通過d 細路仔!我發燒咳呢又識得鬧我架喎,一味識得踩多幾腳,話我唔注意天氣冷撚親而家病呀,抵死呀,識講呢d 架喎,佢自己呢?好把炮係咪呀?成個病貓咁樣樣,又識唔識得話下自己呀?有口話人無口話自己,真係對住呢d 人好撚火滾! 之前又聽大陸嗰d 親戚講話咩百歲快車產品醫百病, 買埋d 機番黎擺係度, 成日淨係識話我買模型阻住d 位, 你自己呢? 你自己又洗唔洗反省下? 最近驗眼, 話有少少白內障, 平時行路已經唔靈活, 而家睇野又濛, 真係多事, 總之好勞氣!

 李_ _ 又係要話既, 佢成日問係咪NFS 問完之後十居其九失縱既, wtspp 都無聲氣, 潛水王係無話錯佢, 下下成日11點先上水, 仲多多藉口, 例如屋企人用緊、有蜜蜂飛入屋之類, 真係唔面斥不雅都已經係用左自己最大容忍力了!自問經已克制, 如果我有咩不滿就立刻爆粗既話, 晨早無fd 做啦, 雖然我實話我最有道理, 但為左顧全大局, 我都係忍左佢, 競賽的勝利會還我公道, 我又何需每一刻都要在言語上佔上風呢??

陳_波又係要話既, 勞師動眾先派得嗰4000蚊, 係就派每人8000啦, 仲要係限制多多, 正仆街, 扣埋交稅連4000都無, 垃圾政策, 成個派錢計劃行政費都去左5億... 真正倒錢落海! 其實如果係我做既話好簡單, 一個橫誇兩年的派錢計劃, 合資格的香港人每人派8000, 第一年你唔拎既話可以累積到下一年, 下一年就俾夠10000 你, 再唔攞就當放棄, 成件事幾咁簡單? 成個計劃係兩年, 唔洗怕下年有盈餘係咪要諗再派錢, 少少野都搞唔掂, 廢柴!


報稅單又寄左黎, 諗起稅制、派錢制度, 所有野都對我極不公平! 社會有乜理由唔分化? 市民團結? 好難囉... 滿意政府施政? 好難囉... 政府有時都要諗下根源問題點解咁多市民反對, 而唔係推卸落市民身上話市民引起紛爭, 仲成日提咩港獨, 由此至終都係佢自己講, 市民有幾可會提?... 而家大陸人落黎搶資源又無貢獻, 搞到d 地方立立亂, 無文化真可怕!



沒有留言:

張貼留言