2014年10月18日 星期六

1A Carz Toy 巨龍玩具閒攝 & 永遠懷念的羅文Roman Tam


今日係羅文逝世了12年... 我到而家都有聽他的歌~

有時覺得他應該長命,唱更多好歌,可惜人生短暫。當自己認真當一個前輩為偶像時,並不是他唱某一首歌你會覺得好聽,而係會被他的風範令到自己覺得佢唱首首歌都好聽,還要超越這個程度,連唱人地D歌都覺得好聽,更比人地唱的更加有味道!在我心中只有一位,他就是羅文!

好歌獻給你 願你藏心裡,日後但願重見 替你獻上勁歌,每次聽都有感觸。正如他自己也說在唱歌風格上作了很多嘗試同改進,呢點也是有目共睹,故很欣賞他唱同一首歌,有不同的演譯。


願望就是明天係我自己比較喜歡的歌,這個版本是1996 年重唱版,聲音比較溫柔耐聽。


近期又聽番激光中!! 有唔少歌手都唱過,雖然歌詞相近,但唔知點解由羅文唱才可做到把成首歌的意境擴闊!




羅文應該是1945-2002~ 雖然生命短暫,但積極求變的態度令我~ 實力派的歌手總不像而家個個都係靠搞新聞出位... 


最近的巴模一浪接一浪,元氣難免受傷!我一直認為一款車可以長出長有的時候,生產商係應該不計成本去起一個"全新"/高仿真度的模具去滿足大眾,因為推出的數量多,很快便可收回成本!可惜事實卻係推出為數往往只有數百部果D 生產商,個模先有真車神緒... 而且量大QC 越差... 點解膠車做倒咁精細,官方出的車反而差天共地?? 維護官方車的人常說金屬模做唔倒極幼細,但想講幼細同輪廓係兩回事,做唔倒極幼細的凹凸位、接合位的空隙非常粗糙、藉口車身上油太厚減低了立體感都算。但輪廓係一部車有無神緒的重點,不如你整隻雞蛋出黎,可以整到雞殼上面有埋雞糞係度,夠精細啦掛?? 但原來隻雞蛋整出黎係圓形的,咁有無人信你講係金屬模的諸多局限呀??? AD1 冷氣糟更加退步用黑色油了事... 雖然車箱座位好欣賞,但車窗又唔知搞乜整咁厚搞到D 凳迫晒入中間,連車箱通道都幾乎消失了!


今次出的中巴DM、九巴AD1 都係沿用carz 的所謂巨龍新模,當初見到呢個模的外形就令人覺得只不過係一體化左N 年前dumpwell 個巨龍模而已... 一睇車尾就有點接受唔倒的感覺... 雖然有些地方比舊模有改善,但仍然係舊模的影子之下,出的車唔會靚得去邊了...。所以當時很多的不足之處雖然早在出開龍時指出,但因為誠意欠奉唔改模,錯誤仍然複制延續後代。


雖然係模型的立場黎講,模型的精確度永遠不能比得上一台真車,不過模型不是玩具,如果生商可以再改進,相信會更好,但如果是將價就貨,對於喜歡真車而買模型的人黎講(包括小弟),就是太不公平了!


如果有機會出11米巨龍空調版,希望會係carz ADS 的效果~ 因為ADS 個外觀一望落去都感覺有神緒,車頭頂部的斜位及尤其車尾,最起碼牌箱唔係平滑囉~ 根本上用上油厚做藉口係無腦的講法!不過ADS的車咀就有D失望... (當然而家AD1、DM、S3N 都唔係好)。


Carz 隻DM 牌箱做大左,我諗不如話個牌箱統一左size 會較為美化呢個錯處^^ 話說有日時空交錯,某公司1A 脫班嚴重,因旺角有警察發動對示威者的對立戰,引致交通阻塞,警方迫使示威者聚集在馬路,沿線巴士無法通行,最後由另一間公司出手,為九龍區市民提供臨時非空調巴士服務,票價$10/大小同價!
















而由於港島區亦有警方策劃清場行動!為了接載更多市民到場聲緩,某公司臨時調派開龍行走港島23線,票價$20!大小同價!









正常巨龍上層車身應該係少少斜上頂,基本上款款熱狗都係咁,但呢個模似乎上層同下層一樣咁直立... 上層車頭隻窗以為改善左,其實係有改善左,標準角度影相係順眼左,但只係視角上,實際個窗都係咁突,仲衰過S3M... AD1 更加突得誇張... 

Carz隻巨龍的牌箱size 統一左,我第一時間諗緊會唔會生產商自己都唔知原來唔同時期的巨龍個牌箱位有分別XD?? N年前自己都唔留意巨龍牌箱位置、大小呢個問題,直到細心留意312 發覺有分別,然後先希望比較真車,由於當時312所出的模型真車已經退役,所以較難核實。打破了以為只是S3V同S3BL 先有唔同的印象!(吉拿時代款式除外)













車尾都係好怪,上層仲肥過下層,起碼引擎位係應該突番出黎,車頂應該圓番少少,車牌做番厚少少!其實當初係對carz 呢個模拒絕入手的,之不過見飛龍的圖案美化左個模,加上二手價較為接受就入番部黎收藏咁解,不過二手通常QC 好差囉... 之後發覺呢個模可以應運倒好多款車的出現,e.g.開龍早期、密龍早/後期、ES龍、中巴/新巴DM/DA、城巴/新創建訓練巴士、AD1等。當中有D 款式亦只有carz 推出,別無他選,加上自己又鐘意Dennis 熱狗,而且熱狗而家又退晒,又想追入番批熱狗banner 的S3N,最後唯有降低對模型的要求入手... 或者有一日呢個本來不like 的模具會成為小弟家中最多的車型... OMG! 

本月仍是積極OT,以及減少不必要開支為主。條友成日無啦啦走黎問我野,要我即刻答倒佢,真係低能的,條友台面無啦啦多左D 電線係度呢,就走黎問我D 線擺係度係做咩,大佬D 野係你台面你都唔nun知,我又點會知呀!跟住又屈尻我話係我擺D 野係佢度,一日咁多人出出入入,其他人亂擺野唔通你又入我數呀?!不如唔好姓o5啦,姓尻啦!有時D 電腦唔知邊個拎左出黎有用途又好咩都好,又走黎問我呢部機做咩放左出黎!大佬,一日咁多人拎過D機,點知咩事呀... 直投想佢問乜都話唔知算,實在幾銀煩!仲要搵機會話你呢度先PK喎,仲話D野
你唔知點解又唔問喎,其實我想知自然會問啦,我鬼知你咁on9 走黎問我先!?幾乎想頂番佢你自己都唔nun知啦,走黎問我,D野又唔係我擺的,我知咁多黎做乜呀!一時又話人地個位亂,一時又話D 野成日周圍擺,叫人做野就洗人唔洗本,自己就繞埋對手坐係度!要人番星期六就講到好多野做,條友自己去左邊?!咪又係炸病唔番... 前一日仲精精神神的!一個月炸幾日病,仲勁過之前公司果個吞樸王,西利!真係想搵人放工係樓下捕佢打7佢一大獲!

見人地貼當年今日咁成功,自己又貼埋一份,希望從昔日美好的景物中取得少少正能量,繼續努力向前!




2008-10-16。以前觀碼都係一個唔錯的影熱狗地方。




2006-10-17。以前見慣吉蘭上層車頭的兩隻窗,顯得坦克蘭總係怪怪地!今日再望坦克蘭,呢種怪之感仍然係度。



本文所用的模型生產商名稱不是正確寫法!只取其讀音,以免雷同!




沒有留言:

張貼留言